It's been a good day!

Bra dag! Sov länge, åt frukost länge. Ngt av det bästa jag vet ju :) Sorterade alla papper och böcker som vi gömt i våran kökssoffa. Den flyttade till tippen häromdagen, så no more hiding spots ;P Vårt kök ser nu ut så här:


Öppet och lätt att städa! 

Började jobba kl.14, vilket jag inte e' van vid. Bläh för långkvällar! Hoppade ur min bil, genade över en nerklippt häck och dunkade huvudet rakt i parkeringsskylten. Det hände dessutom samtidigt som en bil svängde ut precis mitt emot. Yay! Låtsades som att det inte gjorde ont, fast jag såg stjärnor. När jag kom hem ikväll upptäckte jag ett sår i hårfästet. So typical me! 

Te, mackor, choklad sen två avsnitt av Drop dead diva. Nu e' klockan mitt i natten och jag borde sova. Ska upp 06 imorgonbitti. Men vad gör väl det när man har rosa hår..? ;)


Fått tid till läkaren nu. Bara om tre veckor! Så om jag inte har dött av värk och plågor tills dess så kanske jag uppdaterar igen. 

Godnatt!


 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0