Bräcklig

Tredje dagen i soffan, men det hjälper inte. Inget hjälper längre. Fuskar och kombinerar piller som jag inte vågat ta sen min diagnos för 100 år sen, och det funkar bättre än panodil, men inte tillräckligt. Förstår inte vart denna huvudvärk kommer ifrån. Jo, from hell, of course! Men vad e' det som orsakar denna fasansfulla smärta som gör att jag knappt kan resa mig ur soffan, inte kan sova, bara vrider mig i plågor..??? 

Man googlar ju, givetvis. Och det ska man aldrig någonsin göra när man har huvudvärk. Tro mig! Så jag fortsätter att ligga här, försöker hålla mig lugn och vila. För om det e' ngt illa så borde det ju öka och proverna borde ju visa att ngt e' fel. Imorgon e' en annan dag, och alla andra problem i mitt liv blev genast så mkt mindre. För hälsan e' ngt av det viktigaste. Utan den e' jag bräckligare än nånsin.  

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0