Sönderstucken

Ledig dag. Underbart! Igår va' jag hos läkaren. Fick göra massa nervtester, hon kollade min balans, muskler osv. Tydligen så reagerar reflexerna i min högra arm sämre än vänstra "Men det behöver inte betyda ngt". Sköldkörteln kändes tydligt så den kan va' lite förstorad "Men det behöver inte betyda ngt". Inga tecken tydde på ngn hjärntumör eller hjärnblödning iaf..

Fick gå till labbet och bli av med lite blod oxå. Det va' ju en upplevelse. Efter massa misslyckanden fick hon till slut (efter ca 45 min försök) sticka på ovansidan av vänsterarmen. Då hade tre andra som jobbar där engagerat sig. "Men testa här" "Får jag försöka stasa här..?" "Har vi stuckit dig här förr..?" "Kan inte minnas att vi haft ngn som varit så svårstucken förut!" "Vill du ligga ner..?" Nåja, de fick sina 5 rör till slut. Nu får vi c om provsvaren visar ngt.

Trötthet och huvudvärk har blivit min vardag, men jag försöker kämpa på iaf. Va' på bio med Elida och Elliot igårkväll. Vi såg Pojken med guldbyxorna. Rätt bra faktiskt :) Idag blir det staden med alla barnen. Elida och Leon ska klippa sig och jag ska hämta mina nya glasögon :)





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0