Useless

Torsdag. Hade telefonkontakt med min läkare igår. Eftersom min huvudvärk har förvärrats, det trycker i kinder och panna, ena ögat svullnar upp och rinner så testar vi nu att behandla för bihåleinflammation. Penicillin en vecka och kortisonnässpray på obestämd tid skrev hon ut. Men om det inte blivit bättre på måndag så går vi vidare med röntgen. Måtte detta hjälpa nu! 

Var fjärde timme tar jag värktabletter för att överhuvudtaget kunna fungera. Det märks direkt när tabletterna går ur kroppen. Ögat svullnar upp pang bom bara och huvudet sprängs. Har aldrig förut haft så här ont i huvudet, och tro mig, jag har haft mkt huvudvärk i mitt liv.  Skulle inte önska min värsta fiende detta!

Känner mig så värdelös. Obrukbar. Orkar ingenting. Och precis så hittade jag tre dagar gammal tvätt i maskinen. Lovely! 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0