En bra dag

Åkte in till staden idag (om man nu kan kalla den det). Träffade bästa Maria och hade det mysigt. Vi shoppade lite och åt korv med mos. Populärt tyckte kidsen :) Åkte inte hem igen förrän kvart i fyra, så dagen har verkligen flygit iväg. Skönt det!

Pratade nyss med älskling. Känns konstigt, men paniken har iaf övergått till vanlig saknad nu. Visst saknar jag honom, visst behöver jag honom, MEN jag överlever! På onsdag kommer pappsen hit, och Maria ska komma en hel dag oxå. Himla skönt. Får mig att tänka på annat. Strax kommer mamma hit. Då ska jag sticka upp till affären. Köpa mig ngt riktigt gott som jag kan mumsa på när jag nattat ungarna..tihi. Blir nog nån film ikväll. Ensamt, men jag kan ju inte bara sitta här och glo i taket.

Imorgon ska jag va' ledig. Kidsen ska bli fotade på dagis, så det blir till att gå upp i god tid. För om jag känner min lilla tjej rätt så ska det flätas hår osv :) Kommer nog bli himla bra. Mina sötisar blir alltid bra på bild *skryter*

Puss på er sötisar!

Kommentarer:
Postat av: Johan

MEN jag överlever inte utan dig!

2008-10-20 @ 20:55:14
Postat av: Fia

Sötaste! <3

2008-10-21 @ 09:48:02
URL: http://sessanfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0