Morgonstund

Onsdag idag ja. Halva veckan avklarad. Härligt! Johan har precis kört iväg med de stora barnen, så jag ska ge mig på lite städning strax. Va' bara tvungen att sätta mig här en stund. På fm schema står disk, dammsugning, torka golv och tvätt. Tjohoo! Skönt när man e' klar dock, och det e' fint och rent överallt :)

Idag ska inte solen få locka ut mig på nån timmes promenad. Det gjorde den så bra igår, så idag får det va'. Det får räcka med att hämta barn på dagis och i skolan sen. Men visst ser det härligt ut med massa sol!

Blev väckt av Laban (hunden) redan innan 05 imorse. "Åhh gud, ge upp!", tänkte jag då. Men men, bara att svepa in sig i morgonrocken och ge sig ut i kylan. För kallt va' det! Fy tusan! Passade på att kissa själv oxå, innan jag kröp ner i den varma sängen 2 timmar till :)

Jag va' sååå trött när alarmet ringde kl.06.30, så jag låg kvar ända till 07. Tur att gympapåse osv va' packat och klart redan igårkväll. Effektivitet, som ni vet! :)

Nähä, nu ska jag röja här hemma! Bye!

Kommentarer:
Postat av: Magda

Men du kissade inomhus va??? :)

2010-03-03 @ 17:26:44
Postat av: Fia

Jo, det va' liiite för kallt att sätta sig utomhus :)

2010-03-03 @ 23:40:27
URL: http://sessanfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0