Sooool!

Ännu en morgon med sol. Hur härligt e' inte det..?? Trots att termometern visade på minus 10 grader va' det en härlig dag att vakna upp till. Trött va' jag ju, såklart. Hälge väckte mig strax efter kl.05, för då ville han visst gå ut. Knaskatt. Han kunde väl ha väntat tills alarmet tjöt vid 06.30..?

Åt frukost ihop med de stora barnen, så nu sitter jag bara här och degar. Ska strax dammsuga och fixa disken, sen e' det förhoppningsvis tid för Holly att vakna. Tycker att 09 e' en väldigt bra tid för henne att gå upp, för då kan jag ha henne vaken ända tills Elida slutar skolan kl.13. Skulle jag väcka henne tidigare så måste hon sova 2 ggr. Hon måste va' trött efter sin pappa :)

Imorgon har min vän Jenny bf. Undrar om lilla Leia vill komma ut snart. E' sååå nyfiken på hur lillsessan ser ut ju! :) Tänker på dig gumman! <3

Nähä, dega lite till, sen stäääda. Bye!

Kommentarer:
Postat av: jenny

vad söt du e...ja undra hur hon ser ut.. hihi.. jag messar direkt vi åker in...men jag hinner väl bli gråhårig innan dess. haha...pok

2010-03-04 @ 15:55:31
Postat av: Fia

Hon kan inte hålla sig där inne för alltid! :)

2010-03-04 @ 22:32:09
URL: http://sessanfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0