Saknad..

Saknad e' jobbigt som tusan, och just nu saknar jag som mest. Undrar om pappa tog med sig halva mitt hjärta när han åkte. För ngt saknas, i både bröst- och magtrakt. Jag saknar dig pappa! <3

Och just ikväll så saknar jag faktiskt mitt Skåneland. Tänker tebax på allt det gamla, allt det fina. Så mkt jag har upplevt, där i mitt fina rike. Jag lämnade så mkt bakom mig. Fina människor, barndomsminnen, kärlek och hat. E' det kanske så, att jag blir mera sentimental ju närmre julen vi kommer..?

Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Imorgon e' en ny dag. En ny dag, med nya måsten. Ta hand om er, och de ni älskar!


Kommentarer:
Postat av: jill

skåneland saknar nog dig med..... kanske flytta tillbax eller????

2010-11-16 @ 10:22:18
Postat av: Fia

Haha, aldrig! :)

2010-11-16 @ 10:24:32
URL: http://sessanfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0