Härliga dag!

Har haft en extremt bra dag! Elida hade studiedag idag, så hela kvartetten har varit hemma och myst med mamman. Lovely! Det e' vid sådana här tillfällen som jag e' glad över att jag alltid har mina barn hemma. Jag menar, jag vet vad ni missar, men jag får det. Underbara ungar! Ni e' hela mitt liv, och jag e' stolt över att tackla alltihop själv!

Imorgon e' det dax för skola för stora sessan igen, så jag borde väl dra mig mot sängen strax. Klockan ringer ju tidigt, tidigt. Dessutom måste jag dra med mig alla barnen. Tur att man e' van. Ibland undrar jag om det e' ngt jag inte fixar :)

Jag kan va' tuff och jäkligt stolt över allt jag gör varenda dag. Men ibland hade man behövt lite omtanke, lite stöd. Om inte för min skull, så för mina barn! Verkligheten kommer att hinna ikapp en vacker dag, och då kanske barnen e' vuxna för länge sen. Barn växer ju så fort. Tur att iaf jag njuter av varenda sekund som finns med er, mina fina! <3

Nu ska jag krypa ner hos älskling, och lägga mig så tätt intill. Va' bara tvungen att få ur mig lite som snurrat runt i min hjärna den senaste tiden. Godnatt på er!


Kommentarer:
Postat av: Magdalena Jennersjö

ja e jätte impad över dej Sofie !! Aldrig något gnäll, ingen klagan över nån ting, ut i ur och skur med ALLA... Starkare vän får man leta efter ! Kram

2010-10-15 @ 06:32:47
Postat av: Fia

Tack snälla! Sådana ord gör att man klarar vardagen! Kram!

2010-10-15 @ 09:05:53
URL: http://sessanfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0