FREDAG!!!

Äntligen e' det fredag igen! Upp tidigt för sista gången denna veckan. Imorgon tar vi sovmorgon. Härligt! :)

Hade ingen superbra dag igår. Jag va' helt slut när Johan kom hem från jobbet. Självklart kommer han hem med grym huvudvärk, och va' tvungen att vila hela kvällen. Alltså blev det inget gjort i ungarnas rum, och jag fick heller ingen avlastning. Men men, när man varit sjukt trött väldigt länge, då går det nästan över igen. Man går liksom ett varv till..hehe. Inatt har jag sovit sååå skönt, och vaknade hur utvilad som helst.

Vill påpeka lite om dikterna som jag skriver här inne. Det e' mina egna dikter, mina egna ord. Ni får jättegärna låna dem, om ni frågar, men skriv gärna vem som har skrivit dem. Inte kul om alla mina dikter sprids vidare, utan att ngn vet var de kom ifrån från början :/

Vad bjuder denna dagen på då..? Jo, jag har sjukt mkt tvätt som ska vikas. Av ngn konstig anledning hamnar detta tvättberg ALLTID i min säng. Lustigt bara att ungarna har sjukt mkt kläder i sina garderober, när det e' massa kläder i torktumlaren, på min säng, på torkställningen och i tvättmaskinen. Hmm..

Kommentarer:
Postat av: Sophie

Hej tjejen, oj jag visste inte att du skrivit den, den var väldigt vacker, du är riktigt duktig! Jag tog bort den, kändes dumt att lägga ut den när du skrivit den, vill inte sprida dina dikter som kanske du vill ha mer privat. Kram

2011-01-28 @ 09:23:34
Postat av: Fia

Tack! Jag gillar att skriva dikter, men lägger inte ut dem på bloggen så ofta. Men den här passade så bra igår :) Det e' ingen fara. Du får jättegärna låna den. Men lite trist bara när jag såg att en av dina läsare redan kopierat den till sin egen blogg :/

2011-01-28 @ 09:47:40
URL: http://sessanfia.blogg.se/
Postat av: marina

självklart ska jag skriva att den e från din blogg. kram=)

2011-01-28 @ 11:56:25
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: marina

tar också bort den.

ha en trevlig helg

2011-01-29 @ 08:08:47
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0