Öron

Godmorgon! Veckan har dragit igång på allvar. Det e' redan tisdag, dagarna går så fort! Idag ska Elliot ha gympa för första gången. Hoppas han tycker det e' kul :)

Jag jobbade igårkväll, igen. 6 dagar/kvällar i rad blev det visst, så det ska bli skönt att va' ledig idag. Har inte lagt in mig ens. Det blir dock ingen helledig dag, då jag ska in till öronmottagningen på återbesök. Usch, ser inte fram emot det. Just nu vet jag inte vad som e' värst, att bli pillad i örat eller i munnen. Det känns ju nästan som att de e' på väg ut genom andra örat när de håller på. *ryser* Helst av allt vill jag inte bli pillad i ngn ände alls, men vad gör man..? Det e' iaf nääästan en månad kvar tills jag ska till tandis nästa gång.

Min bästaste pappa kommer hit idag, och följer med mig till sjukhuset. Han kör alltså 18 mil, tidigt på morgonen för min skull. Det e' kärlek! Han ska även koppla in vårt nya proppskåp, som Johan satt upp i källaren, så det blir två flugor i en smäll.

De stora barnen e' i skolan, och jag tänkte dammsuga och duscha en snabbis nu, innan de små ska upp.


Kommentarer:
Postat av: Emelie Brocka

Hoppas allt gick bra idag hos läkarn. Din pappa ställer verkligen upp !!



KRAMAR

2011-11-08 @ 22:16:33
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: Fia

Jaaa, min pappa e' helt underbar! Synd bara att han bor så långt bort :(

2011-11-09 @ 10:31:10
URL: http://sessanfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0